Selasa, 15 Mei 2012

WOW...16 Mei...SelaMat HarI GuRu SeMaLaySia..

Assalammualaikum dan Adioz suma..sekali lagi...
entri kali nie ringkas je...
khas buat guru-guru tak kira di ceruk mana pun..baik di pendalaman mahupun di bandar2 mahupun pekan..tak kira yang masih berkhidmat atau yang telah pencen..ataupun yang telah pergi mengadap Illahi (Al-Fatihah)..
tak lupa juga Kepada Pensyarah2 yang mengajar serta rakan-rakan sepejuangan iaitu para guru pelatih tak kira di IPG mana sekalipun...
tak kira di Borneo sana mahupun di sini Semenanjung...
Aku dan Si Landak busuk dengan ini ingin mengucapkan...
'SeLamaT HaRi GuRU KepaDa GuRu-GuRu SeMalaYsIa...'
~~Terima kasih semua...kerna anda semua..saya bisa kenal apa itu erti ilmu...apa itu nilai dan apa itu pengajaran... Terima kasih juga kepada semua yang bergelar guru sama ada secara langsung atau tidak langsung... andalah guru terbaik yang pernah saya jumpa ..walaupun ada masa saya akan ungkit segala kelemahan yang ada... Tapi jasa tetap jasa...terima Kasih Semua....

Dan tak lupa juga kepada sesiapa yang pernah mengajar dan mendidik diri ini secara tidak langsung
 (Al-Fatihah lagi buat Guru Tadikaku yang tersayang yang telah pergi mengadap Illahi pada 2 tahun lepas..Insan yang telah membuat aku kagum dgn profesion keguruan nie..Terima kasih Cikgu..akan saya doakan kesejahteraan dirimu selalu..Amin)

Dan yang paling x dilupakan...terima kasih kepada Emak dan Ayah yang telah menjadi cikgu yang mula2 muncul didepan mata aku nie...yang ajar aku camna nak beyak...nak makan..nak mintak susu dan segala seblm g sekolah...Terima kasih Mak Ayah...sayang selamanya.. <3 ^^

Ok ..la..emm...babai..Adiozz O_<
P/S : camnie ka ringkas..panjang gabak je aku tengok..ahahahaha ~~ si Landak..

P/S : aku lupa lagi mana aku amik gambaq nie..soryy..mls aku na ulang ayat..ahahahaha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan