Sabtu, 16 Februari 2013

JUVANA THE MOVIE....cek kidot...!!!

Assalammualaikum dan salam semua..
ok....entri kali pasal citer JUVANA...
(weh...sapa kata aku x layan citer melayu hah...bak sini mulut...aku nak bom!!!)
nie trailer movie juvana....

perghhh...dah lama aku tunggu abg botak beraksi...
tapikan...cam x best lak bila abg botak nie dah jadik baik..
er....bukan aku x suka dia jadik baik....
tp cam x best bila watak antagonis bertukar tangan...
ahahahha...citer je pon kan...ahahhaa...
Si apek lak lain mcm...tp aku rasa memang patut pon...
sian dia....
watak Lan Todak ngan ...... (alamak aku lupa nama dia....ahahahah) wujud untuk naikkan suasana citer....nice!!!
psiko owh watak Lan Todak nie...cakap cam budak lalok...ahahaha (kekadang aku dengar loghat kelantan pon ada gak....terbaekk...bagus dia hayati watak tu...cam real....!!!)

perghhh..watak ketua warden dia....
muka ketat....suara lantang....tp hati ada taman wooo....
(jgn salah faham k...)
maksud aku....dia nie baik la sikit...
sbb dia faham apa yang dilalui oleh budak2 nie...

perghh....aku still nak tau mana area diaorang belakon nie..
cam hutan...cam bandar....cam pinggir bandar....
hemmm....tp stail terbaik...cam kem askar pon ada...
tapi serius best....ahahaha
 huhuhuh...memang terbaekk la....citer nie yang aku tunggu pas abisnya citer drama dia...ahahaha
rasa-rasa ada tak movie dia yang kedua nie....
huhuhuhu...

p/s : aku rasa ye..sbb ada pakcik nie....tetiba muncul time nak abis movie nie...wow..aku nak tunggu apa cer dia...ahahaha =D
|
|
|
V
ahahahah....babai.....adioz...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan