Ahad, 24 Jun 2012

Bola...bola...bola....EURO kot...

Assalammualaikum..n adioz..
bola...ya bola...bukan kat malaysia je yang alami Feno-mena nie...
satu dunia kot...< weh..aku minat bola gak la....>

ahahahah...slalunya kalo aku tengok bola especially kalo team Malaysia...aku mesti berdebar time diorg na jaringkan gol..<bajet je...cam aku yang tengah main...ahahaha>
tp nie cakap pasal EURO weh...x sama ngan perlawanan yg aku slalu tgk kat Malaysia nie...


semua org mesti ingat aku nie sokong time Itali la..Belanda la...dan yang paling x leh blah team England..< weh ..tolong la...naik meluat aku ngan team tu...baget handsome je lebih..skill cam ape tah...P/S : kpd team England ...sorry aaa....nie apa yang aku rasa...so...whatever la...>

ok..team yang aku paling minat n sayang...<ahahaha ..ayat xleh blah..bongok je...>
semestinye Jerman...<waaaa.....>
ye la beb...aku memang dari dulu lagi lagi suka jerman...ahahahaha..< team nie power kot dibawah pinpiman Joachim Low ..waaaa>
waaa....aku harap Jerman leh ulang kejayaan dia tahun 1996...<BACA SINI> <---sejarah kejayaan Jerman...

tp aku rasa team Jerman ada peluang la...
cuba tengok nie...
*mmm..mlm ni england jumpa itali...tp aku harap itali yang menang...ahahahaha

kan aku kata...peluang Jerman cam agak senang je nak dapat rangkul Piala EURO tahun nie...kan..kan...GO GO GERMANY...!!

nie barisan kesebelasan utama team Jerman dibawah Coach Joachim Low..


*waaa...Pilip lahm ngan Miroslav Klose x jadik kesebelasan utama diaorg...sedih...waaaa... Balack pon xde...penjaga gol pon baru....huhuhu..tp xpe...janji jgn kasi bolos itu gol sudah...ahahahah
waaa...Best ada Mesut Ozil ngan  Schweinsteiger la.... terbaru..bintang yg bakal dapat Anugerah kasut emas... Mario Gomez diantara Alan Dzagoev ngan Marjo...( ape ke susahnye nak menyebut nama diaorg nie...emmm)

GO TEAM GERMANY....GO....!!!

p/s: dgn penuh harapan....aku doakan Jerman akan bawa balik Piala kemenangan EURO tahun nie...
Gud luck team Jerman....wooohooooo...^^
<terlebih exited aku nie..ahahaha>

P/S : weh...bukan aku x sokong team Malaysia tau...kalo diaorg layak masuk World Cup ka..konfem akan aku abiskan suma duit aku tuk g tengok diaorg main..
TEAM MALAYSIA tetap di hati...
#selamanya...selamanya...selamanya..harimau malaya....(weh..nyanyi ngan aku...jom..)

ok..babai adioz...^^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan