Selasa, 24 Julai 2012

Sorry..sekian lama..tapi...

Assalammualaikum dan salam semua...
<eh sama je kan tu...>
ehh..xpe la...jom kita usha entri nie...
emm...rasanya dah berpuluhan ucapan maaf diucapkan kepada semua..<agaknye la...huhuhu..x ingat lak>
pasal....pasal..aku malas na update entri blog aku...
sebenarnye...aku bukan malas tau..aku just..
1. xde mood...
2.xde idea..
3.lappy aku sakit..<tapi sekarang da ok...sbb aku beli baru..ahahaha>
4. aku sekali sakit...<waaa sadisnye...>

oleh itu...aku disini na mintak maaf byk2 kepada sesiapa yg mengikuti perkembangan blog aku yang tak seberapa nie...huhuhuhuh<thanx ya sbb ikut perkembangan blog aku nie...>
<aku pinjam gambar nie..huhuhuh..untuk gambar nie sila klik SINI ye...thanx ye..>

huhuhuhu...tp sekarang aku dah ada semangat balik untuk update lebih banyak entri dalam blog aku nie...hihihihhihi
sebabnye...
1.mood aku dah dtg balik..<sbb lappy aku dah ok...oh...i mean a new one i get...ahahaha>
2.idea aku makin banyak <juga disbbkan oleh lappy aku yg baru nie...ahahahah>
3. aku dpt 'hubby' baru...sihat lagi kuat..<erkk..cam pelik je ayat nie...ahahahahah>...ok..I mean lappy ok...kan aku pernah cakap @ tulis yg aku anggap lappy nie ibarat suami aku..ahahahaha..kelas kau nyah..VAIO lagi tu...ahahahaha
4. kesihatan aku pon makin ok aku rasa...< arrrr..apa xnye..smlm baru masuk bahagian kecemasan...pam oksigen 2 kali..amik darah lagi..x-ray lak..aduh..lembik badan..>

ok..dgn sbb musabab nie la..yang buat aku makin gila na update blog aku..huhuhuh
ok..see u'll on the next n new entry...
see ya...gudbabai..
adioz...^__^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan