Selasa, 7 Mei 2013

150 Juta...- Cover By PISMP 3D IPGKBM =D

Assalammualaikum dan salam semua..
huhuhu...
sorry la..lambat nak update blog..
walaupun banyak perkara yang berlaku....

ahahaha...lupakan pasal tue...
oke...aku pernah janji nak update pasal mv cover yang budak kelas aku buat..
ala...yang lagu 150 Juta...Ainan Tasneem nyanyi..
rasanya korang dah dengarkan lagu tue...hehehe

oke aku gtau dulu tujuan aku ngan bebudak kelas buat cover lagu nie...
aku ngan bebudak kelas telah diarahkan oleh En. L kami yang comel..
utk buat klip video (emmm...bukan parody..)
yang guna latar lagu nie...

hohoohho...selepas bersusah payah untuk miming lagu..huhuhu
first time miming lagu org...ahahaha
tapi atas usaha ramai...aku ngan budak kelas yang lain berjaya gak siapkan cover mv nie...ahahaha
nie hasil dia...


heheheh...sweetkan watak2 utama dan sampingannya..hehehe
ada keserasian di situ...hehehe
moga jodoh berpanjangan...eh..eh..
melalut pulak...
nah..nie la hasil kerjasama kami semua...
moga xde yang mulut2 yang mengutuk kami...
sbb nie sebenarnya mv cover nie adalah salah satu tugasan untuk kami
sapa yang amik cos MAJOR BM di IPG..aka Maktab Perguruan..
BMM3105 iaitu Pengajaran dan Pembelajaran Berbantu-kan Komputer...
see...hebatkan..

okela...malas nak melalut lagi...
nak study untuk exam lak..
x lama dah..
13 Mei nie...aiyaaa..
malas betul...
hehehehe...
kalo x disebabkan nak backup balik pointer yang jatuh...
aiyaaaa....

oke la...
makin melalut pulak nie...ahahaha
oke..
babai..
Adioz... =D

Tiada ulasan:

Catat Ulasan