Sabtu, 11 Mei 2013

V-loG 1 : matlutfi90's Channel

Assalammualaikum dan salam semua..
oke seperti yang dijanjikan..ahahahha..
my first review...
ahahha...memang lawak dia nie...ahahah

sikit info pasal pemilik Channel nie...huhuhu
sorry...dah rosakkan gambar nie...sorry ye...
huhuhu..tapi memang comel..

oke...info pasal v-logger nie..
Nama : Luthfi...( aku x tau nama betul dia...huhuhuhu...tell me if I was wrong..)
Umur : x pasti lak aku..emm...(tapikan ikut firasat aku la...umurnya mcm 23 tahun je...ahaha..mana aku tau..ada la...ahahaha..kalo betul..kiranya dia tua setahun la dari aku...huhuhu..patut ke aku panggil abg..??) =_= (meremang tengkuk aku..huhhhhuhu...nice bro..)
Status : pelajar... kat Curtin University ,Perth Australia kalo tak silap...huhuhu...(kalo x silap aku dia dah graduate dah...huhuhuhu...maybe sambung lagi kot....bagus..bagus..)
Asal : Kodiang...Kedah...ala dekat ja dgn tempat aku...ahahahaha
Bahasa : melayu + loghat kedah + english...walaweee...terbaekk...:thumb up:
ciri-ciri special : kreatif... happy-gudluck...gila-gila..banyak cakap...pandai buat lawak...pandai sindir org secara halus...ahahahah ( paling best ...)
ciri-ciri special lain : muka dia nak macam Eunhyuk...SUJU..K-pop bandboy..( x caya..tengok bawah nie....hehehehe
huhuhu...sekali lagi...maaf sbb dah rosakkan lagi gambar nie...jgn marah ye...huhuhu..=D

Maklumat berkaitan :
FB : emm...x jumpa lak fb dia...ahaha..yg jumpa Page FB (Mat Luthfi)
Twitter : Matluthfi90 (sapa yang ada twitter tu..leh la follow dia...hehehe)
Blog : . Ni Semut...( ye ke...aku pon x pasti...nie ke nama blog dia...huhuhu...)
Youtube Channel : matlutfi90's Channel (nie yang penting...ahahah..leh la korang subscribe dia....huhuhu)
(stakat nie je info yang aku tau pasal dia...huhuhuhu)


huhuhu..
serius...memang lawak weh kalo korang ikut v-log dia nie..huhuhu
aku slalu kena..memula ketawa sakan...
pastu terdiam seribu bahasa...
kekadang aku terdiam sebab dah terkena...kekadang aku terdiam sebab aku start fikir pas tengok video-video tue...
memang la...banyak pengajaran dia..
banyak juga dia sindir orang...
memang patut pon...
sbb aku rasa dia nie fikir mentaliti masyarakat kita nie kian jatuh dari hari ke hari...
sbb tue aku rasa video nie secara tidak langsung dah buat ramai anak muda fikir ke hadapan..
tak kolot dan jumud lagi macam dulu...huhu..(ahahaha..walaupun pakaian dan gajet dah moden tapi akai still x dak..sorry kalo terasa..memang patut pon..)

antara video-video pilihan aku...
jeng-jeng...

(Typical local film/drama scenes)

(Bukan semua cantik subjektif)

(Nama pun sampah)

(Ma ma ma ma ma)

(Mari merungut Malaysia)

(Judgemental)

(Made by Malaysians)

(Masalah)

(Lalang)

(Kecelaruan Maklumat)

(Perpecahan Ummah)

(Parodi Forum suara mahasiswa)

(Hari jubah)

(Memilih Pemimipin untuk noobs)

dan banyak lagi video-video dia yang menarik..hehehe
cukup ke nie...aku review pasal V-logger nie...
semoga makin banyak video yang dihasilkan kelak...
keep it up, Bro...!!
nice Shot..!!
semoga maju lagi ke hadapan...
jadilah suara anak muda di Malaysia..hhehehehe..
=D

oke...babai..
adioz..

*aiyaa..suda pukul 4.10 pagi maa..wa masih tata ngantuk..meh..kasi nyanyi sikit..huhuhu


Tiada ulasan:

Catat Ulasan