Sabtu, 11 Mei 2013

post baru...V-loG rEVieW...=D

Assalamualaikum dan salam semua..
ahahahah...kembali lagi...
berkaitan dengan tajuk entri diatas iaitu..V-LOG REVIEW...hehehe
well...aku memang suka tengok Youtube dan video kat FB...ahahaha
best..satu hari aku tertekan satu video..
sbb muka dia nak sama macam Eunhyuk...SUJU...

ahahaha....
memang best...lawak sempoi dia nie...org Malaysia lagi...
start dari situ la aku suka review V-log org lain...ahahah
dah lama dah...malas aku nak kasi tau..
tapi entah kenapa..angin apa...aku nak kongsi gak dengan korang...ahahaha

oke...sebelum tue...
korang tau ke apa tue V-LOG...???
v-log tue...emmm..kejap...
"A video blog or video log, sometimes shortened to vlog(pronounced 'vlog' or 'v-log') is a form of blog for which the medium is video,and is a form of web television. Entries often combine embedded video or a video link with supporting text, images, and other metadata. Entries can be recorded in one take or cut into multiple parts. It is also a very popular category on YouTube.
Video logs (vlogs) also often take advantage of web syndication to allow for the distribution of video over the Internet using either the RSS or Atom syndication formats, for automatic aggregation and playback on mobile devices and personal computers)" - credit for Wikipedia

haah..camtue la lebih kurang maksud dia...ahahah
makin ramai yang nak try buat v-log nie...
ada yang oke...ada yang best..ada jugak yang worst ever...ahahhaa ( yang worst tue jgn tengok la...buat tambah dosa je kita dok umpat dan kutuk2 dia...ahahaha)

oke la...aku akan review satu-satu v-log dorang nie...jumpa di entry akan datang..
ahahahaha..babai...
adioz... =D

Tiada ulasan:

Catat Ulasan